Kafamdaki Böcekler

Ne yapacağız ya da ne yapıyoruz? Bugünlerde yolda yürüyen her kafanın üzerindeki baloncuk günde bir kaç kez bu soruyla doluyor.

Arkadaş ortamlarında sırtımızı sıvazlıyoruz. Elbet geçecek diyoruz. Bişi bekliyoruz. Hep bizden uzakta olan bişi. İsmine huzur de barış de yaşama hakkı de.

Kendimiz elde etmeye çalışıyoruz küçük çaplı, birlikte bişi yapmaya çalışıyoruz büyük büyük. Hep bir itekleme halinde.

Herşeyi bir yana bırakıp önce farketmemiz gereken büyük bir konu var: Ne istiyoruz?

Açıl susam açıl… Yüzleşmeye hazırsak başlıyorum;

Biz devretmek istiyoruz, aklımızı yetilerimizi herşeyimizi.

Hepimiz yorgunuz. Bizim yerimize karar verilsin, bizim yerimize bişiler düzelsin, biri çıkıp gelsin heryeri silsin süpürsün istiyoruz.

Mutfakta karafatmalarımız var kaç zamandır. Hiçbir canlıya zarar veremedim ben doğduğumdan beri, sinekler belki… Kara fatmalardan tiksiniyorum. Kara fatmalar olmasın istiyorum. Temiz mutfağımın mermerinde karşıma çıkmasınlar antenli antenli diyorum. Çıktıklarında ise basıyorum çığlığı, Kereeeemmmm… Neden, çünkü Kerem bir peçete ile varlıklarına son veriyor. E noldu şimdi benim zarar vermeyen bünyem? Aklımı ve vicdanımı devrediyorum Kerem’e işimi görüp geri alıyorum tertemiz.

Şimdi nereye bağlanır bu hikaye, hiç bi yere bağlanmaz, kim ne anlamak isterse… çünkü zaten bira içiyorum şu an ve saçmalama hakkımı kullanıyorum. Yazıyı yazmaya başlarken içmiyordum o nedenle temiz bir giriş yapmış olabilirim.

Neyse,

Birancımla konuşurken sorduk aslında, ne yapıyoruz biz?

Şöyle yazdım:

“Geçtiğin yolda ayak izin kalır – ayak izin kalsın diye oradan geçmezsin – oraya gidiyorsundur ondan iz kalır”

Yani yürümeye devam. Yaşamaya devam. Aklını vicdanını devretmeden… Devrediyorsan nedenini sorgulayarak. Değişime açık olarak. Gerisi boş kürek, gerisi hep aynı döngü…

Bağladık mı gene offf

Bir Cevap Yazın

